1. პროექტის სახელწოდება : თანამედროვე ბუნებრივი კატასტროფები და
მათი აღკვეთის გზები.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) გავაცნო მოსწავლეებს მოცემული თეორიული ასპექტები.
3. პროექტის აქტუალობა :მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოვება, სასკოლო ცხოვრების გამრავალფეროვნება..
4. პროექტის მიზნები: შემოქმედებითი უნარის განვითარება, ჩამოყალიბება იმ მიმართულებით , რომ მოსწავლეებმა შეძლონ მსჯელობა მოძიებული მასალის ირგვლივ, თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა.
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა:1 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები/ იმსჯელონ, რა ბუნებრივი საშიშროების წინაშე დგანან საქართველოს რეგიონები და ჩამოაყალიბონ ამ საშიშროებების აღკვეთის გზები.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, ფორმატის ფურცლები, ფოტოაპარატი, პროექტორი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს, ადგენენ შესრულების ვადებს, ინაწილებენ ფუნქციებს, მასწავლებელთან ერთად ქმნიან ჯგუფებს.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) გავაცნო მოსწავლეებს მოცემული თეორიული ასპექტები.
3. პროექტის აქტუალობა :მოსწავლეთა თვალსაწიერის გაფართოვება, სასკოლო ცხოვრების გამრავალფეროვნება..
4. პროექტის მიზნები: შემოქმედებითი უნარის განვითარება, ჩამოყალიბება იმ მიმართულებით , რომ მოსწავლეებმა შეძლონ მსჯელობა მოძიებული მასალის ირგვლივ, თანამშრომლობითი გარემოს შექმნა.
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი.
6. ვადები/ხანგრძლივობა:1 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები/ იმსჯელონ, რა ბუნებრივი საშიშროების წინაშე დგანან საქართველოს რეგიონები და ჩამოაყალიბონ ამ საშიშროებების აღკვეთის გზები.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, ფორმატის ფურცლები, ფოტოაპარატი, პროექტორი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად აყალიბებენ პროექტის წარმატებით განხორციელების კრიტერიუმებს, ადგენენ შესრულების ვადებს, ინაწილებენ ფუნქციებს, მასწავლებელთან ერთად ქმნიან ჯგუფებს.
ერთ ჯგუფს ევალება
მოიძიონ ინფორმაცია მიწისძვრასა და
ვულკანების ამოფრქვევის შესახებ.
მეორე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ზვავი, მეწყერი, ღვარცოფი, წყალდიდობის შესახებ.
მეორე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ზვავი, მეწყერი, ღვარცოფი, წყალდიდობის შესახებ.
მესამე ჯგუფი- გრიგალი, ქარიშხალი, ტყის ტორფის ხანძრების შესახებ.
სამივე ჯგუფზე განაწილებულია ფუნქცია ეკოლოგიური საგანგებო სიტუაციების
აღწერა რეგიონის, რაიონის მაგალითზე.
.ღონისძიების ჩატარება: თითოეული ჯგუფი
აღწერს , თუ რას წარმოადგენს ბუნებრივი კატასტროფები, მათი წამოჭრის მიზეზები და
მიმდინარეობების პროსესი, სტასტიკური მონაცემები და საგანგებო სიტუაციებისგან გაფრთხილებასა
და ლიკვიდაციის საშუალებები, ასევე საგანგებო სიტუაციების შესახებ რეგიონის და
რაიონის მასშტაბით.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ე. ს. გ.- სთან კავშირი.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ე. ს. გ.- სთან კავშირი.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): დალი ნამორაძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: dali.namoraze@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: dalinamoraze.blogspot.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: dalinamoraze.blogspot.com
No comments:
Post a Comment